Efektywnośćekonomiczna

Wzrost rentowności pracy
w blacharni-lakierni.

Wzrost rentowności

Efektywne zarządzanie serwisem blacharsko-lakierniczym to gwarancja realnych zysków. Jest to proces składający się z wielu czynników. Należą do nich m.in: marketing usług, media, budynek, planowane naprawy i wiele innych, a najważniejszym z nich są ludzie.

Zmiany w procesach naprawy oraz kierownicze decyzje mają istotny wpływ na efekty pracy całego serwisu. Nasi eksperci wyznaczą indywidualny kierunek rozwoju dla Twoich pracowników optymalizując funkcjonowanie całej firmy.

Skuteczne wskazanie niedoskonałości procesów oraz analiza sposobu pracy, pozwoli wybrać najlepsze rozwiązania osiągając wzrost rentowności serwisu.

Image

Zakres naszych prac składa się z trzech wariantów do wyboru:

Image

Audyt podstawowy

Wariant zakłada sprawdzenie podstawowej efektywności warsztatu. Głównie skupia się na sposobie kosztorysowania usług wykonywanych w serwisie.

Image

Audyt zaawansowany

Usługa obejmuje ekspertyzę pracy całego serwisu - blacharni, lakierni oraz biura obsługi klienta w zakresie zarządzania, ekonomii oraz jakości i ergonomii pracy. 

Image

Optymalizacja parametrów

Wariant zakładający wnikliwą analizę przeprowadzonych działań w zakresie świadczonych usług. Na jej podstawie dobieramy kompleksowe rozwiązania niezbędne do wdrożenia procesów naprawczych.

„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces” Henry Ford

Naszym partnerom gwarantujemy:

Image

Wzrost wyników finansowych serwisu i poprawę standardów obsługi klienta

Image

Zwiększenie przepływu pracy serwisu oraz podniesienie kwalifikacji pracowników

Image

Opiekę ekspertów, monitoring działań w trakcie i po zakończeniu programu